Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення та обмін товарів Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості. Обмін та повернення товарів здійснюється за допомогою поштової компанії "Нова Пошта". Для вирішення питань обміну та повернення товарів: зателефонуйте нашому менеджеру за номером +380 (68) 230-28-18. Строки повернення та обміну: Протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості: Повернення товару здійснюється за допомогою "Нової Пошти". Товар повинен бути: у непошкодженій упаковці; з повною комплектацією; без механічних пошкоджень; без слідів використання. Тобто, товар має бути придатний для продажу іншій особі. Повернення відправлення можливо протягом 14 днів з моменту отримання. Повернення здійснюється за рахунок покупця. Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки товару продавцем. Умови повернення товарів неналежної якості: Клієнт може вимагати заміни товару або повернення коштів. Про отримання товару неналежної якості необхідно повідомити протягом 24 годин після отримання товару: телефонним дзвінком; електронним листом на адресу vkladovke.com@gmail.com; за номером телефону +380 (68) 230-28-18. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця або продавця за домовленістю. Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки товару продавцем. Згідно з Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити у обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, перелічених у Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.