Продавець Vkladovke.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1275 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

ул. Проспект Правды 56, Дніпро, Україна
+380 (68) 230-28-18
+380 (50) 725-67-39
Интернет магазин Вкладовке
Кошик

Як правильно вибрати гірський велосипед

Як правильно вибрати гірський велосипед

Що потрібно знати, вибираючи гірський велосипед?

Як зробити правильний вибір гірського велосипеда? На які моменти варто звернути власне увагу насамперед?

Найбільш важливими параметрами при купівлі гірського велосипеда є наступні:

- Матеріал, з якого він виконаний (сталь, алюміній, сплави металів);

- Число амортизаторів (існують моделі з 1, 2 амортизаторами, або взагалі без них);

- Тип гальм (бувають колодочными або дисковими);

- Різновид ободів (звичайні, полукапля (більш міцні), крапля (надміцні));

- Габарити коліс (20, 24, 26, 27,5, 29);

- Різновид перемикачів (манетки, грипшифты або напівавтоматичні).

 

Розглянемо кожен пункт окремо.

1. Розмір коліс. Насамперед, потрібно визначитися з колесами.

Не на кожному гірському велосипеді буде зручно кататися підлітку. Деякі будуть надто великими, інші ж, навпаки, маленькими.

Найбільшу частку на ринку займають велосипеди, колеса на яких мають розмір 20", 24", 26". Проте все більшу популярність останнім часом завойовують велосипеди-найнеры, які мають колісним розміром 29". А зовсім недавно «тенденції моди» серед любителів велосипедного спорту трохи змінилися, і почали користуватися попитом засоби пересування з колесами 27,5" ( " – це дюйми, 1 дюйм дорівнює 2,54 см).

Який розмір коліс, для якого зростання підходить, дивіться нижче:

Колеса

20 дюймів – 130-150 см

24 дюйма – 150-170 см

26 дюймів – 155-185 см

27,5 дюймів – 160-200 см

29 дюймів – 170-220 см

 

 

MTB Bike Bianchi 

2. Кількість вбудованих амортизаторів. Бувають одноподвесные, двухподвесние велосипеди. Також є в продажі моделі без амортизаторів.

Якщо ви купуєте велосипед для звичайних міських прогулянок, і не збираєтеся підкорювати на ньому гори і їздити по бездоріжжю, то краще зупиниться на одноподвесных або ж без амортизаторів. Якщо ж ви плануєте на своєму новому придбанні кататися по пересіченій місцевості, то в цьому випадку слід звернути свій погляд на двухподвесние – вони зводять до мінімуму вібрацію, що створюється при їзді по купинах, ямах та іншим нерівностей. У місті ж задній амортизатор стане лише зменшувати швидкість руху велосипеда з причини власних коливальних рухів. Він зламається при такій їзді швидше, що вимагатиме грошей на ремонтні заходи. Незважаючи на це, деякі люди вважають, що під наші автомобільні дороги краще купувати двухподвесние варіації велосипедів...

3. Метал, з якого виготовлена рама. Не менш важливим критерієм є рамний метал. Рама з алюмінію важить не набагато менше свого аналога зі сталі, проте вартість значно відрізняється – її ціна на 300-1000 гривень перевищує сталеві рами. Набагато менше важать рами, виконані зі сплавів – велосипеди виходять настільки легкими, що їх можна утримувати на одному пальці. Але, і вартість їх відлякує...

4. Гальма. У загальному і цілому велосипеди, на яких стоять дискові гальма краще, ніж колодкові – вони більш довговічні і міцні. Але краще утриматися від придбання велосипедів з такими гальмами, ціна яких менше 1500 гривень. Це не порожня заява – досвідчені велосипедисти знають, що на такі велосипеди виробники ставлять низькоякісне дисковий обладнання, насилу настраивающееся.

У людей нерідко виникає питання: чому дискові гальма вважаються більш привабливими в порівнянні з V-Brake?

Нові розробки деталей для велосипедів (спеціальні протиударні обода, напівавтоматичні перемикачі та багато інших) спочатку продумуються і виготовляються для професійних велосипедистів (точніше кажучи для команд, за аналогією з автомобільними гонками). І лише через деякий час, коли новинка показала себе з кращого боку і заслужила схвалення, її здешевлюють і ставлять у масове виробництво для любителів.

Дискові гальма здебільшого застосовують велосипедисти, які займаються даунхиллом (спуск на великій швидкості з гори). А з причини того, що будь-який обід під такими значними навантаженнями через якийсь відрізок деформується і починає восьмерить, то гальма колодки, виставляються 2-3 миллиметраот колеса, будуть терти.

А тепер уявіть – спускається хлопець з гори на пристойній такій швидкості, ну примерно60 километровв годину, у нього колесо трохи восьмерит. Він вирішує пригальмувати... підтискає легенько гальма, однак наявність вісімки сприяє тому, що одна колодка терет більше іншого... і велосипедист виявляється у кюветі. Не надто позитивний результат ситуації, погодьтеся.

А дискове гальмо був розроблений з метою:

1. Знизити навантаження на обід;

2. Щоб була окрема поверхню, не підлягає різним механічним деформаціям (без вісімок).

5. Обода

Що з себе представляють наступні види цього елемента, без якого неможливо уявити жоден велосипед: обід-крапля, посилений, протиударний?

Останній з перерахованих – протиударний обід, зроблений таким чином, що здатний витримувати істотно більш високі навантаження, ніж звичайна. Хвороба під назвою «вісімка», яка властива звичайним алюмінієвим обода, в даному випадку майже виключена. Але знову ж, для оздоровлюючих міських прогулянок гарним варіантом стануть і звичайні, тому якщо вам потрібен велосипед саме виходячи з таких міркувань, то купівля протиударних – це тільки зайва трата грошей.

6. Перемикачі. По вартості найбільш дешеві – манетки, а напівавтоматичні найбільш дорогі. Однак при виборі перемикачів краще керуватися в першу чергу не вартістю, а тим, якими перемикачами вам зручніше користуватися. Деякі люди мають схильність» до грипшифтам (для перемикання швидкості треба лише провернути рукоять керма вгору або вниз) – для них це найбільш комфортний варіант перемикання швидкостей, іншим же подобаються напівавтомати – перемикання за допомогою 2 спеціальних важелів.

Тепер Ви знаєте як правильно вибрати гірський велосипед. Наостанок пропонуємо вивчити

Таблиця залежності росту велосипедиста від розміру рами гірського велосипеда

Зріст, см

Розмір рами

Розмір рами, дюйм

Розмір рами, см

135-150

XS

14"

35,4

150-160

XS, S

15"

37,9

155-165

S

16"

40,6

165-175

S, M

17"

43

170-180

L

18"

45,7

175-185

L

19"

48

180-190

XL

20"

50,8

185-190

XL

21"

53,1

185-195

XXL

22"

55,8

190-200

XXL

23"

58,1

 

Успішних Вам катання на гірських велосипедах, а ми з нашої сторони завжди допоможемо підібрати і купити гірський велосипед MTB

 

Дівчина з гірським велосипедом

Інші статті
  • Екологічний підхід до кігурумі: Стійке виробництво та матеріали
    🌿 Екологічний підхід до кігурумі: стійке виробництво та матеріали 🌍 Ви коли-небудь задумувалися, які приховані екологічні сліди залишають наші улюблені кігурумі? 🤔 Ми запрошуємо вас у захоплюючу подорож у світ стійкого виробництва та екологічно чистих матеріалів, де кожен крок до створення кігурумі — це турбота про нашу планету. 🌱 У цій статті ми розповімо про секрети виробництва кігурумі, які дарують тепло і радість, не завдаючи шкоди довкіллю.
  • Створюємо унікальний кігурумі: Совети по кастомізації
    🎨 Ваші однакові кігурумі стають унікальними шедеврами! Готові надати їм особливий стиль? 🌟 🪡 Давайте разом досліджувати світ кастомізації кігурумі та дізнатися, як зробити їх справжньо вашими. Наша стаття "Створюємо унікальний кігурумі: Поради з кастомізації" буде корисним провідником у світі творчості та стилю. Ми розповімо вам, як додати до ігрових костюмів неповторний шарм і підкреслити вашу індивідуальність. 🧵 Ви дізнаєтеся про найкращі методи, інструменти та матеріали для кастомізації,...

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner