Продавець Vkladovke.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1270 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

ул. Проспект Правды 56, Дніпро, Україна
+380 (68) 230-28-18
+380 (50) 725-67-39
Интернет магазин Вкладовке
Кошик

Двотактні і чотиритактні двигуни - принципи роботи

Двотактні і чотиритактні двигуни - принципи роботи

Двотактні двигуни

Найбільш помітною відмінністю в конструкції двотактних і чотиритактних підвісних човнових двигунів відсутність/наявність впускних і випускних клапанів. У двотактних двигунах, ці клапани існують лише в теорії. Спідниці поршня, при русі вгору-вниз, то відкривають то перекривають вікна в стінках циліндрів, які, за ідеєю, виконують роль клапанів. Паливо впорскується в камеру згоряння, а відпрацьовані гази виводяться з камери через ці вікна.

У двотактного двигуна з безпосереднім уприскуванням палива також відсутня масляний картер і масляний фільтр, які є у чотиритактного двигуна. Замість цього змазування кілець підшипників і тертьових поверхонь всередині двотактних двигунів відбувається з допомогою паливної суміші, в яку додано необхідну кількість масла, надлишки якого виводяться через вікно випуску вихлопних газів.

У камері згоряння спалюється незначну кількість олії, проте періодично необхідно проводити очищення від надлишків олії. Кожен виробник має власну технологію для видалення бризок і випарів палива безпосередньо в камері згоряння, але об'єднує їх технологія вприскування палива під високим тиском, що призводить до розбризкування палива в дрібні крапельки, які мають велику площу поверхні стикається з киснем. Горіння проходить чистіше, легше і, отже, більше палива перетворюється в енергію, більше енергії генерується на кожному літрі бензину, в результаті чого збільшується пробіг і значне скорочується викид вихлопних газів.

Фактично принцип роботи двотактного двигуна поєднує цикли впуску і стиснення під час руху поршня в одному напрямку, за яким слід займання і вихлоп при русі в зворотному напрямку, що дозволяє завершити повний цикл двигуна за один оборот колінчастого валу, а не за два.

Чотиритактні двигуни

В залежності від того, чиї дані ви використовуєте, приблизно 70-80% всіх підвісних човнових моторів є чотиритактними. Частково через викладеного вище про репутацію двотактних двигунів, частково через їх ефективності, чистоти роботи, плавності ходу і потужності, які може видати чотиритактний двигун. Якщо ви не гонщик, що фокусує увагу на полегшенні обладнання і не має наміру давати газу до упору», для вас цілком виправданим буде розщедритися на додаткові витрати, необхідні для купівлі чотиритактного двигун

Отже, які ж відмінності роботи чотиритактних двигунів? Серйозне питання. Повний цикл роботи — подача палива, стиснення, запалювання і вихлоп, відбувається за чотири такту. Найбільш помітна різниця в тому, що чотиритактний двигун має впускні і випускні клапани, а не вікна, які виступають в якості клапанів. При русі поршня вниз циліндра втягується суміш повітря і палива, а при русі вверх суміш стискається і клапана з поршневими кільцями запобігають витік.

Як тільки суміш досить стиснута, відбувається запалення, що викликає вибух, який змушує поршень рухатися вниз по циліндру, після чого шатун з'єднує поршень з колінчастим валом, передає зусилля, змушує поршень рухатися вгору. В ході заключного такту, поршень не тільки переміщається назад у вихідне положення, але також відбувається випуск відпрацьованих газів через випускний клапан. Навіть модернізовані двотактні двигуни з прямим уприскуванням і вдосконаленим вихлопом не стають більш «дружні із природою» і екологічними ніж чотиритактні двигуни. Велика кількість газу, спаленого в двигуні, викидаються в навколишнє середовище, що не йде на користь ні природи ні вашим пасажирам. Більш тривалі і більше складні процеси забезпечують більшу плавність руху, на відміну від різкого, іноді подергивающегося ходу двухтактникі, що викликано короткими циклами. Якщо ви хочете насолодитися риболовлею і розслабитися, просто помандрувати разом з сім'єю, для вас може бути більш кращим чотиритактний двигун, який також володіє необхідною тягою для більш великих суден.

Як бачите, величезне значення при виборі типу двигуна має те, як ви збираєтеся використовувати свій плавзасіб. Для швидкої і легкої човни підійде двотактний двигун з прямим уприскуванням, а для більшої посудини, призначеної для круїзів, що приносять задоволення, вам знадобиться чотиритактний.

Інші статті
  • Екологічний підхід до кігурумі: Стійке виробництво та матеріали
    🌿 Екологічний підхід до кігурумі: стійке виробництво та матеріали 🌍 Ви коли-небудь задумувалися, які приховані екологічні сліди залишають наші улюблені кігурумі? 🤔 Ми запрошуємо вас у захоплюючу подорож у світ стійкого виробництва та екологічно чистих матеріалів, де кожен крок до створення кігурумі — це турбота про нашу планету. 🌱 У цій статті ми розповімо про секрети виробництва кігурумі, які дарують тепло і радість, не завдаючи шкоди довкіллю.
  • Створюємо унікальний кігурумі: Совети по кастомізації
    🎨 Ваші однакові кігурумі стають унікальними шедеврами! Готові надати їм особливий стиль? 🌟 🪡 Давайте разом досліджувати світ кастомізації кігурумі та дізнатися, як зробити їх справжньо вашими. Наша стаття "Створюємо унікальний кігурумі: Поради з кастомізації" буде корисним провідником у світі творчості та стилю. Ми розповімо вам, як додати до ігрових костюмів неповторний шарм і підкреслити вашу індивідуальність. 🧵 Ви дізнаєтеся про найкращі методи, інструменти та матеріали для кастомізації,...

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner